2010/02/19

ESKULANAK

Ekarritako materialarekin lanean hasi dira, bakoitzak nahi izan duena egin du.
Beste aldetik,aste honetan hasi dira umeak sarrerak sartzen laguntzarik gabe, beraz hemen agertzen dena haiek bakarrik egin dute, baietz txaloak merezi dituztela!!!!!!
TXAPELDUNAK ZARETE, ANIMO ETA HORRELA SEGI.

-EGINDUGUESKULANAK (EGIN DITUGU ESKULANAK)
ITSASO
-EGIN DUT DORRE1 ETAEGUSKI (EGIN DUT DORRE BAT ETA EGUZKI)
AKETX
-ESKULANA EGINDUT (ESKULANA EGIN DUT)
PAULA
-SOTSEKIN ETA PLASTILINAREKIN ESE1 EINDUT (ZOTZEKIN ETA PLASTILINAREKIN ETXE 1 EGIN DUT)
NAIA
-SUIHLTZAILEN KMIOIA EGINDUT SOTZZEKIN (SUHILTZAILEEN KAMIOIA EGIN DUT ZOTZEKIN)
JOSEBA M.
-ESKULAN NESKADA (ESKULANA NESKA DA)
LEIRE



Han empezado a utilizar los materiales que vais aportando,por el momento es libre y pueden usarlos como quieran.Por otra parte han empezado a escribir las entradas ellos solos, sin mi ayuda y como podeís comprobar lo hacen fenomenal, cada vez se aproximan más al modo convencional de escritura.

iruzkinik ez: