2010/07/13

HIZKIAK IKASTEN

Datorren ikasturtea gelako haurrak lehenengo hizkuntzara pasako dira, hor hobeto idazten eta irakurtzen ikasiko dute eta horrelako ariketa asko egingo dituzte, nahi izanez gero has daitezen jolasten ekintza hauekin.



El próximo curso los niños/as empezarán primaria y harán este tipo de actividades, si quereís pueden empezar a practicar.

1 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo Itziar!
Noarekin hizkiak ikasten hasi naiz. Lehenengoz marrazkiak atera ditugu metodo batetik, gero lehenengo hizkia desberdintzen hasi gera, bi txartel jarri ditut. batean marrazkia eta bestean hizkiak letra xehez eta letra larriz. Horrekin jolasten dugu eta ondoren fitxa bat egiten du preescritura antzekoa, gure arazoa da e minuskulaz baina tira, aurrera goaz. Gero beste jolas bat egin dugu, letrak txartel bana daude eta berak hizkiak lotzen hitzak montatzen ditu, batzutan ikusitatko hitz bat edo nik esandakoa.
Matematikan batuketak egiten ditugu. bostetik aurrera arazoak ditugu baina metodo bat asmatu dut eta horrela bagoaz. Adibidez 9+1 bada, berak 9 egiten du esaten eta 1 hatzamarrekin, gero esaten du bederatzI( buruan dagoelako) eta hatzamarrekin 1 jartzen du eta jarraitzen du zenbatzen eta horrela ateratzen da hamar.
Askoz hobeto dago, ordu bat egoten naiz berarekin eta serieak ere lantzen ditut, nik idatzi serieak eta berak hutsuneak betetzen ditu. beno ondo pasa!
Ruth