2010/07/03

IKASBLOGAK IV. JARDUNALDIA


Ekainak 28an ikasblogak antolatutako IV. jardunaldian parte hartu nuen, oso urdurik ibili nintzen, badakizue ez zaidala batere gustatzen jende aurrean hitz egitea,( mingaina trabatzen zait eta auskalo zer esaten dudan!) are gehiago entzuten dutenek nik baino askoz gehiago baldin badakite, dena dela hor egon nintzen , zuen seme-alabek egin duten lana azaltzen.
Baina batez ere kontatu nahi dizuet edo hobeto esanda utzi nahi dizuet jardunaldiaren blogaren esteka, hor bertan ikusiko bait dituzue esperientzia guztiak.
Oso interesgarria izan zen Boris Mir-rena: Cómo empezar: kit de supervivencia en un aula digital.
Beste aldetik eskertu nahi dut Txaro Franco Getxoko Berritzeguneko Haur eta Lehen Hezkuntzako aholkularia egindako sarreragatik bere blogan.

Gehiago jakiteko: Mikel Agirregabiriaren bloga

El pasado 28 de junio tomé parte en las jornadas organizadas por ikasbloggers en Barakaldo, a pesar de los nervios creo que pude transmitir a los allí presentes el trabajo que han realizado vuestros hijos/as durante estos dos cursos trabajando por proyectos e integrando en ellos el uso de las TICs.
Agradecer las menciones que ha realizado Charo en su blog


1 iruzkin:

Joseba González eta Abel Orosa erabiltzaileak esan du...

Eskerrik asko Itziar eta zorionak zuri eta zure ikasleei, benetan web 2.0 zer den erakusteagatik.Zorionak.