2012/02/12

LA NOCHE ESTRELLADA

Sarrera hau 6. maila daudeneni eskaini nahi diet.
Haur hezkuntzan egon zirenean " la noche estrellada" ez ezik Van Gogh-ek beste koadro batzuk ikusten eta aztertzen ibili ginen, berari buruz informazioa bilatu eta bildu ondoren oso proiektu polita egin genuen. Gaur berri hau ikusi dudanean haietaz gogoratu naiz eta hemen jartzea gustatuko zaielakoan sarrera hau sortu dut.



Esta entrada se la dedico a los niños/as de 6º. En infantil hicimos un proyecto sobre Van Gogh y en concreto sobre este cuadro; no he podido resistirme al ver este video. Espero que os guste.
Besos a todos.

4 iruzkin:

losgomezmartínez erabiltzaileak esan du...

Eskerrik asko, Itziar! Guk, oraindik, hozkailuaren atean daukagu ipinita, hori eta bestea, "Naielen Ostadarra" Agustín Ibarrolarena.Nik ezin dut 6.mailako guraso guztien partetik hiz egin baina gehienok zutaz eta zuk egindako lanaz oso ondo gogoratzen dugu ezin hobea izan zelako.
Famila honetan asko eskertzen da zuk emandako laguntza eta zure profesionaltasuna. Guk zorte handia izan genuela gure semea zurekin egon zenean pentsatzen dugu, benetan.

Y la foto me ha traído el recuerdo de lo que nos pasó un día. Imagina: un grupo de padres y madres en un agroturismo con niños de todas las edades, es de noche y un padre dice: "vaya cielo más bonito que tenemos" y un "mico" de cuatro años contesta: "sí, se parece a la noche estrellada de Van Gogh".
¡¡¡Todavía me acuerdo de las caras de los padres!!! :-)))))))

Besarkada handia,
Cova (6.mailako mutil baten ama)

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo itziar irati rubio naiz 6.mailakoa eta asko gustatu zait bideo hori.
Agur.

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Kaixo Itziar oso polita da.Ni 6.b-ko Iraide Rodriguez naiz.Oso harrigarria da egiten duena.
Sinatuta,

Iraide

Itziar erabiltzaileak esan du...

Eskerrik asko Cova, Irati eta Iraide, bihotzez.
Badakizue oso gustura egon nintzela zuekin eta primerako taldea izan zen niretzat.
Nik neuk asko ikasi nuen zuekin.
Musu handiak