2013/04/21

UDABERRIA ETA LORATEGIA

Umeen aurreritziak idazten hasi naiz,  ikusten denez asko dakite eta gogo handia dute lorategi bat ikastolan egiteko. Hasieran loreontzi handiak  oparitu zizkigun Argitok eta horrekin lasai geratuko zirela pentsatu nuen, baina ez,......
Gure jolastokian dagoen lur zatian lorategia egiteko proposatu zigun Eunatek. Ondo aztertu ondoren eta eragozpenak ikusita ezinezkoa izango zela pentsatu nuen, baina azkenean lan handia eta gogorra egin ondoren zati txiki bat garbitzea lortu dut.
Orain zailena geratzen da baina erronka ganditzea espero dut. Zuen partetik laguntza handia beharko dugu!
Ea zer bururatzen zaien umeei!!!!!
Esperimentoak egiten hasiko gara



Udaberriari buruzko informazioa idatzi dut paperean.
Esan zutena kontutan izanda landare gaia sortu da.











Landarei buruz asko dakite eta oso proposamen interesgarriak bota dituzte 



Momentuz baditugu lanabesak, hasiak, eta potea ureztatzeko. 
Lanean hasi ondoren agian beharrak ezberdinak izango dira.










Ostiralean dilistak, garbantzuak  eta indabak uretan sartu genituen.
Nola topatuko ditugu astelehenean?





Gure lehenengo loreak, zein politak diren! 
   


Lanean hasteko prest gaude baina lur gehiago bota behar dugu, nola lortuko dugu?









He empezado a escribir todo lo que nos van contando los peques sobre la primavera y las plantas, a partir de lo que saben y sus propuestas el proyecto irá tomando cuerpo.El regalo de Argitxo parece que se les ha quedado pequeño y han propuesto que hagamos un jardín en el patio.
¡En menuda nos estamos metiendo!

4 iruzkin:

Ana Martinez erabiltzaileak esan du...

Os va a quedar un proyecto genial. Me encanta la idea de plantar en el patio. Ya nos enseñaréis lo que crece. Un beso.

ines erabiltzaileak esan du...

Lan asko egin duzu, espero dut lorategi polita ateratzea.Egunen batean nire gelako umeekin joatea ikustera gustatuko litzaidake eta nahi baduzu prest gaude laguntzeko edo parte hartzeko.

Itziar erabiltzaileak esan du...

Hola Ana, estos peques son geniales, tenemos mucho parque alrededor pero muy poco dentro, así que la decisión fue de ellos. A ver si tenemos suerte y crecen las plantas

Itziar erabiltzaileak esan du...

Eskerrak Ines, lan itzela izan dut eta nire bizkarra ez dago honelako lanak egiteko,jejeje; dena dela oso pozik gaude eta lorategi ederra sortzea espero dugu.
Badakizu egiten duguna konpartitzea gustatzen zaigula, beraz nahi duzuenean hurbildu eta agian zerbait elkarrekin egin dezakegu.